Kako napraviti brošuru po kojoj će vas pamtiti
Online poslovanje
U svetu prodaje važna je, ako ne i najvažnija, komunikacija sa klijentima. Načini komunikacije su razni, tehnike komunikacije i prodaje bezbrojni, a prodaja i dalje ne može da se zamisli bez reklamnog materijala, odnosno brošura koje će predstaviti vaše proizvode ili usluge ciljanoj grupi kupaca. I takav materijal je jedan vid komunikacije na relaciji prodavac – kupac, i to takav da jedna brošura predstavlja vašu firmu u određenom svetlu. Drukčije rečeno, vaša brošura je ono što ste vi, i zato je važno obratiti posebnu pažnju prilikom njenog dizajniranja.
Izaberite stručnjake koji će vas voditi do savršene brošure
Iako se možda smatra da izradu brošure može da preuzme svako ko se imalo razume u određenu oblast za koju se ta brošura pravi, to je daleko od istine. Pod uslovom, naravno, da govorimo o brošuri koja pleni svojim izgledom, koja daje informacija tačno koliko je kupcu potrebno, i koja je napravljena od vrhunskih materijala. Za sve to potrebni su isključivo stručnjaci, oni koji su u znanju i iskustvu na visokom nivou – iz oblasti grafičkog dizajna, iz oblasti marketinga, kao i iz oblasti štampe.
Dizajn i štampa brošura na jednom mestu
U savremeno doba, kada je vremena najmanje, i kada se sve usmerava ka njegovoj uštedi, veoma je važno da obavljanje posla može da se završi brzo i efikasno, da se ne luta na više strana. Tako je i kada je štampa brošura u pitanju. Zna se da firme kojima za svakodnevno poslovanje treba da imaju kvalitetnu brošuru koju će ponuditi svojim klijentima, nemaju vremena za gubljenje. Zato, štamparije omogućuju da se celokupan proces u njima i završi – od grafičkog osmišljavanja, izbora dimenzija brošure i boja koje će dominirati, vrste fotografija i njihovog kombinovanja, preko biranja materijala i vrste tehnike štampanja, do konačne izrade brošure.
Saradnja klijenta i štamparije je ključ uspeha
Za dobru brošuru neophodna je i dobra komunikacija između klijenta za kojeg se ona radi i štamparije koja je izabrana za taj svojevrsni poduhvat. Jer pravljenje brošura, i bilo kog reklamnog materijala to i jeste – poduhvat da se istaknete i da budete drugačiji od drugih. Zato je neophodno pre svega da imate jasan cilj pred sobom – šta želite da postignete brošurom, i kakav utisak želite da ostavite. Kada to prenesete na jasan i precizan način timu ljudi koji će biti zaduženi da vaše ideje sprovedu u delo, marketinški uspeh neće izostati.
Brošura kao jedan od najpopularnijih vrsta reklamnog materijala
Brošura važi za materijal manjeg obima koji služi u marketinške svrhe nego što je to, recimo katalog. One se mogu i češće izrađivati, dok se katalog neke firme koja se bavi prodajom izrađuje najčešće jednom godišnje. Iako manjeg obima, informacija mora da bude optimalno – i o firmi, i o proizvodima, a da pri tom pozove kupca na akciju, odnosno da se odluči da te proizvode i kupi. Pored teksta, fotografije i boje koje se koriste vizuelno takođe nose određe u poruku i poziv da novi kupac svoje poverenje pokloni baš vama i vašoj firmi, odnosno nastavi dobru saradnju, ukoliko je reč o starim kupcima.
Komentari
Srodni tekstovi: