Kako uz izradu i optimizaciju internet prodavnice do boljeg poslovanja uprkos korona krizi?
Online poslovanje
Poslednjih meseci se dogodilo mnogo promena, jedna među njima ticala se i odluke kod velikih svetskih kompanija da osim prebacivanja poslovanja na rad od kuće kod većeg broja zaposlenih, uvedu i mogućnost online šopinga. Takva odluka ubrzo je pokazala odlične rezultate, pa su sprečeni predviđeni gubici koji bi kao posledicu imali zatvaranje brojnih poslovnica, otpuštanja radnika i slično. Isti princip bi trebalo da posluži za poslovanje i malim preduzećima, jer uz kvalitetan internet nastup mogu ne samo da sačuvaju svoj biznis, već i da ga poboljšaju, unaprede i ostvare profit veći od planiranog.
Za efikasnu online prodaju neophodna je kvalitetna internet prodavnica
Online prodaja ume često da zaplaši određenu grupaciju ljudi, međutim, sa koronom ili bez nje, ovakav način kupovine je iz mnogo razloga neophodan. Zbog poslovnih, privatnih obaveza, daljine ili nekog drugog razloga, većina svoju kupovinu zasniva na „klik“ kojim kupuje, naručuje i očekuje dostavu na kućnoj adresi. Zato, izrada internet prodavnica bi trebalo da se nađe u okviru biznis plana bilo kog manjeg ili većeg preduzeća. Sama izrada internet prodavnice u početku zahteva određena ulaganja, što finansijska, što u smislu ljudstva i vremena, zahteva kvalitetan inicijalni rad, ali se ulaganje u istu višestruko isplati. Potrebno je da internet prodavnica bude pristupačna svima, i sa aspekta user-a i sa aspekta admin-a, a da bi mogli da uživate u benefitima ulaganja u istu, potrebno je da se omogući da ta internet prodavnica postane vidljiva.
Optimizacijom se posetioci privlače sajtu
Za svaki sajt je najvažnija optimizacija, pa tek onda kvalitetan content. Tačnije, jedno bez drugog ne mogu, jer ako imate dobru optimizaciju a nepovezan, slab sadržaj, vrlo brzo će ljudi odlaziti sa vašeg sajta i neće mu se vraćati, a ako su i sadržaj i optimizacija dobri, onda će se ostvarivati sve veći broj poseta i sve veći broj ostvarenih konverzija.
Optimizacija sajta je tu da vaš sajt učini vidljivim, a to znači, da kada se u pretragu nekog pretraživača, a najčešće je to Google, ukuca naziv nekog proizvoda, pojma, usluge, koja ima veze sa vašim poslovanjem, onda vaša ponuda izađe među prvima. Istraživanja kažu da su najvažnija prva tri ponuđena sajta u nizu, da se već oni ostali retko kad gledaju, što svakako zavisi od toga koja je tema i sfera vašeg poslovanja, ali je plasiranje među prvima svima najvažnije. To se postiže na brojne načine. Istraživanjem ključnih reči koje su važne za vaše poslovanje, same proizvode, te koji od njih su najtraženiji u samoj pretrazi Google-a, recimo. To znači da ćete te ključne reći i koristiti u najvećoj meri. Bitno je da fotografije budu određene veličine, kako bi se sajt brzo očitavao, jer fotografije previsoke rezolucije čine da se sajt otvara jako dugo, a to znači da je vaš posetilac već otišao.
Optimizacija sajta se postiže strateškim planiranjem još pri samoj fazi nacrta online prodavnice, te je važno da programeri koji rade budu usaglašeni sa SEO expertom tokom faze izrade online prodavnice.
Marketinške agencije koje nude integrisani pristup
Najbolji način da osigurate da krajnji rezultat bude kvalitetna i dobro izrađena online prodavnica jeste da za izradu prodavnice angažujete agenciju za digitalni marketing koja nudi integrisani pristup. To podrazumeva da posao poverite onoj agenciji koja u okviru svojih usluga nudi i izradu internet prodavnica, ali i optimizaciju i druge aspekte digitalnog poslovanja čijom implementacijom mogu da vam garantuju uspeh i pospešenje online prodaje.
Komentari
Srodni tekstovi: