Najnovije vesti dana na društvenim mrežama
Online poslovanje Vesti
Način prenošenja vesti zauvek je promennjen kada je pre tačno trideset godina CERN objavio World Wide Web standard, a godinu dana kasnije „Čikago Tribjun“ formirao prvi medij na internetu pod nazivom „Čikago Onlajn“.
Sve velike medijske kuće odavno su shvatile da moraju imati svoj prostor na Internetu. Tako su nastali prvi internet portali. Sa vrtoglavom popularnošću interneta došlo je i onlajn prenošenje vesti. Najpre su velike medijske kuće svoje sajtove koristile kako bi objavljivale svoje vesti iz štampanih izdanja, a zatim su i „novine na internetu“ počele da žive svoj život.
Iako se mogućnost da se najnovije vesti dana objave u veoma kratkom roku rodila sa pojavom televizije, Internet je taj rok sveo na minimum.
Društvene mreže su mesto gde se sve dešava!
Društvene mreže su sastavni deo života gotovo svih generacija. Danas su lako dostupne pa se verovatno svi ponekad pitamo kako smo uopšte ranije bez njih funkcionisali.
Najčešće platforme koje mladi koriste, i na kojim većina ima svoje lične profile su Facebook, Instagram, TikTok, Snapchat i Twitter.
Danas su sve informacije samo na klik od nas - sve što nas zanima možemo pronaći na internetu, pa je neprestano „osvežavanje“ stranica sa novim objavama na mrežama postalo ustaljena pojava koja ima i svoje „opravdanje“ - svi se boje na nešto ne propuste. Upravo iz tih razloga najnovije vesti dana najlakše stižu do mladih preko društvenih mreža.
Kada su mediji u pitanju, sledeći korak, sa pojavom društvenih mreža i njihovim brzim širenjem u čitavom svetu bio je to da svaki portal ima i svoju stranicu na Fejsbuku, potom Instagramu, Tviteru i tako redom. Svaka medijska kuća ima svoj tim ljudi koji se bavi isključivo uređivanjem društvenih mreža i izborom sadržaja koji će na njima biti prikazan. Deca danas odrastaju sa pametnim telefonima, ogroman broj mladih ljudi prisutan je na mrežama toliko da im je to jedno od najvažnijih sredstava informisanja. Logično je onda da će im upravo najčešće Fejsbuk biti medij preko kog će najnovije vesti dana stići do njih.
Kada se dogodi neka saobraćajna nesreća, ubistvo, prirodna nepogoda vest o tome odmah osvane na svim portalima, a istovremeno i na društvenim mrežama. Isto se dešava i kada su važne politične ili ekonomske teme u pitanju – kada se izglasa neki bitan zakon u Skupštini, potpišu bitni međudržavni ugovori, a u poslednje vreme najnovije vesti dana najčešće su vesti o cenama energenata i životnih namirnica. Novinari shvatili važnost blagovremenog objavljivanja informacija, ali i deljenja tih informacija na socijalnim platformama.
Znatiželja i potreba da čuje vesti o nekom događaju je u prirodi čoveka. bilo da se radi o privatnom iz života pojedinaca, važnim političkim događajima iz zemlje i sveta ili sportskim vestima.
Prenošenje vesti oduvek je bilo i uvek će biti veoma važno.
Sveže vesti u roku od nekoliko sekundi su dostupne svima koji imaju pristup internetu, a danas najnovije vesti dana iz celog sveta možemo ispratiti gde god da se nalazimo – pomoću samo jednog klika.
Komentari
Srodni tekstovi: